Exercițiu de durere articulară a genunchiului


exercițiu de durere articulară a genunchiului

Îngrijire și lifestyle în artroză Gonartroza si exercitiile fizice Gonartroza ● exercitii fizice ● artroza genunchi ● durere genunchi ● exercitii pentru cei cu gonartroza ● importanta activitatii fizice ● Cum se tratează artroza articulațiilor mici totul pe DOC.

Autor: Dr. Gonartroza si exercitiile fizice Exercitiile fizice sunt recunoscute pentru beneficiile pe care le au in cazul persoanelor cu gonartroza.

Cu toate acestea, multi pacienti diagnosticati cu gonartroza nu fac exercitii fizice din cauza durerilor articulare, musculare sau din cauza oboselii.

Acest lucru vi se întâmplă mai alesatunci când faceți genuflexiuni sau când urcați și coborâți scările? Nu știți dacă este doar ceva trecător saueste cazul să vă îngrijorați? Citiți articolul nostru și veți afla cum puteți preveni degradarea articulației genunchiului și când este recomandat să mergeți la medic. În articol vă sunt prezentate10 tipuri de exerciții care ajută la ameliorarea durerii,precum și la întinderea și relaxarea mușchilor din jurul genunchiului. În cele din urmă, vă vom prezenta și o listă cu câteva suplimentecare pot preveni accidentările.

Lipsa exercitiilor fizice poate duce la instalarea rigiditatii in articulatia genunchiului, a atrofiei musculare si, pe termen lung, poate determina anchiloza articulara. Citeste si Diagnosticul gonartrozei Activitatea fizica cotidiana ar putea reprezenta un beneficiu?

Exercitii musculare pentru artroza incipienta a genunchiului

Unii pacienti nu sunt interesati sa efectueze un program bazat pe exercitii fizice stricte, dar sunt capabili sa efectueze activitati zilnice precum: menaj usor, cumparaturi, mersul pe jos, ingrijirea unui copil sau a unei persoane varstnice. Durata exercitiilor fizice efectuate intr-o singura zi poate fi segmentata in trei sau patru sesiuni a cate zece minute fiecare.

exercițiu de durere articulară a genunchiului

Inaintea inceperii programului de exercitii, pacientul trebuie sa efecueze  un program de "incalzire" a muschilor, care scade riscul de accidentare in timpul exercitiilor. De asemenea, la sfarsitul programului se recomanda o sesiune de stretching, pentru relaxarea musculaturii solicitate in timpul exercitiilor. Ce fel de exercitii sunt recomandate in gonartroza E bine sa retii ca exercitiile cu un impact redus pot sa ajute la intarirea muschilor si la mentinerea oaselor puternice. Totodata, exercitiile imbunatatesc mobilitatea articulatiilor tale.

exercițiu de durere articulară a genunchiului

Uita de exercitiile grele, complicate, cu un impact mare asupra articulatiilor, cum ar fi tenisul. Poti incepe sa faci, sub indrumarea unui specialist, mai multe exercitii cu impact redus.

exercițiu de durere articulară a genunchiului

Inotul, yoga si orele de cycling, facute cu moderatie, nu iti vor solicita articulatiile prea mult. De ce e important sa fii activ, chiar daca ai gonartroza Exercitiile pot fi o activitate dificila, daca ai articulatii dureroase, cum se intampla in cazul gonartrozei.

Dar daca iti mentii un stil de viata activ, iti poti reduce durerea pe termen lung si chiar iti poti intari muschii, pentru a preveni deteriorarile ulterioare ale articulatiilor.

Exercitii pentru durerile de genunchi Exercitii pentru durerile de genunchi Femeile spre deosebire de barbati sunt mai predispuse la aparitia acestor dureri. Motivul se datoreaza faptului ca au bazinul mai larg, muschii coapsei avand tendinta de a trage rotula genunchiul in exterior. Drept urmare, zona piciorului de la genunchi in jos se inflameaza si devine din ce in ce mai dureroasa. Vestea buna este ca pentru astfel de dureri se pot practica o serie de exercitii ce iti fortifica musculatura coapsei muschiul cvadriceps avand efect benefic asupra rotulei.

Expertii de la Arthritis Foundation spun ca exercitiile fizice sunt "cel mai exercițiu de durere articulară a genunchiului tratament non-farmacologic pentru reducerea durerii si pentru imbunatatirea miscarilor in caz de artroza".

Cele mai bune tipuri de exercitii pentru artroza folosesc o rezistenta usoara, imbunatatesc flexibilitatea articulatiilor, ofera un element aerobic si au un impact redus.

exercițiu de durere articulară a genunchiului

Optiunile de exercitii de acest gen sunt multiple: mersul pe bicicleta.